1 & ½ månad kvar till New Moon!

Nu är premiären av New Moon nära.
Äntligen kommer vi snart att få se den efterlängtade filmen.
Hur länge har vi egentligen väntat?
Veckor, månader, år?
För vår del har det gått ungefär ett och ett halv år sedan vi för första gången läste denna underbara bok.
Tänk att vi har väntat så länge och har bara drygt två månader kvar...
Nu är det nära!
Filmen vi väntat på är strax här!
Hur har vi klarat av att vänta så pass länge?


Ett par frågor till er:
När var det första gången du läste New Moon?
Vad tycker du om boken?
Tror du att filmen kommer vara lik boken?
Och den viktigaste frågan:

Längtar ni till premiären?

22-new-moon-movie-poster.jpg new moon poster image by irma_lopez_2008


Kommentarer
Postat av: catharina

1. jag tyckte den var betydligt bättre än "Twilight", slutet var bäst! och jag började redan längta efter filmen!

2. spännande och bättre än "twilight" då.

3. ja! jag hoppas verkilgen det, om man kollar på trailern verkar dom fått med mycket :)

4. ja så otroligt mycket, har väntat i flera månader men jag kommer inte kunna se premiären :'(

14 år...

2009-10-13 @ 16:59:09
URL: http://catharinass.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. för några månader sen.

2. Jag tycker den var gullig, men lite svårt eftersom jag hatar Jacob....

3. ja, fast inte exakt, men Twilight gjorde dom bra så jag hoppas denna också blir bra.



kan du blogga lite oftare ?? :)

2009-10-14 @ 14:40:13
Postat av: twilightskane

hej vill tipsa om vår twi-träff!!



:



Hej!

Den 14 november kommer en twilight-träff att hållas i Lagret som ligger i mazettihuset som också kallas choklad fabriken (friisgatan 15B, Malmö).

Träffen börjar 14:00 och slutar 19:00. Twilight-träffen kommer att innehålla mycket roliga saker som exempelvis 5 tävlingar med chansen att vinna fina twilight-priser. Några av de fina priserna ni kan vinna är t ex twilight filmen och de fina officiella posterna på edward & bella från twilight.

Det kommer att spelas schysst twilight musik och även finnas massor av twilight-bakelser som ni kan äta er mätta på för en liten slant. Vi kommer även att visa ett Muse-reportage som twilightskane gjort ;D

Det kostar inget och finns ingen åldersgräns! Varmt välkommna alla twilight-fans!

Träffen anordnas av twilightskane och tts-news. Om ni vill kontakta de så skriv till deras mail ([email protected]) eller adda de på bilddagboken: twilightskane & tts-news. Maila gärna om ni kan komma eller ej.

2009-10-15 @ 23:07:07
URL: http://twilightskane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp mig att bli veckans blogg genom att trycka på länken nedan, jag är nr 4 :) : http://tnews.blogg.se/2009/october/finalisterna-i-veckans-twiblogg.html

2009-10-16 @ 17:10:17
URL: http://twilightforyou.blogg.se/
Postat av: andréa

1. I Januari

2. Älskar den verkligen, så klart. Den är lite långtråkig, men slutet är underbart ♥

3. Det hoppas jag i alla fall. Men de misslyckades med Twilight, så det blir spännande att se ...

4. JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

2009-10-17 @ 18:48:53
URL: http://deddoliinah.blogg.se/
Postat av: michaela

1. För ungefär ett år sen men har läst den många gånger sen dess

2. Älskar den! Berättelsen om Bella och Edward skulle helt klart inte vara den samma utan den

3. Jag hoppas det! Det verkar i alla fall som att dom fått med dom flesta delarna

4. JAAAAAAAAAA! Vem gör inte det?!

2009-10-18 @ 15:33:22
Postat av: Anonym

VAD HÄNDER NÄR BELLA FÅR MENS?



VAD HÄNDER NÄR BELLA FÅR MENS?



VAD HÄNDER NÄR BELLA FÅR MENS?

2009-10-19 @ 17:27:44
Postat av: Emma

Läste den förra hösten nån gång. Tyckte Edward var en tönt som lämnade Bella, men älskade att Jacob fick mer plats. Tror att filmen kommer hålla sig ganska mkt till boken, det hände ju faktiskt inte så mkt...



Har ni hört soundtracket till filmen förresten? Har lagt ut det på min blogg :)

2009-10-20 @ 15:50:52
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0